woensdag 10 april 2013

Verjaardagkadootjes

Begin februari vroeg ik jullie suggesties voor mijn verjaardagslijstje en nog steeds heb ik niet gemeld wat ik gekregen heb, shame on me! Natuurlijk hadden mijn schatjes geknutseld, gekleurd en getekend, dat is eigenlijk het mooiste wat je kan krijgen als mama?

en verder.... ben ik vreselijk verwend...

Kado's

Dat schaartje is echt geweldig, door de punt die omhoog staat knip je echt niet in de stof! Mijn moeder had hem ongebruikt tussen haar naaispulletjes liggen. Zij raakt de machine vrijwel niet meer aan (ondanks de patchwork, quilttijdschriften en rolmes die ik haar onlangs voor haar verjaardag gaf).

Ohja en een sauna bon inclusief oppas!


Binnenkort weer een lap swap update! Dan zal ik eens wat foto's maken van al die enveloppen en lapjes die ondertussen al zijn binnen gekomen. Ik word er echt blij van! Maar goed, binnenkort meer

5 opmerkingen:

  1. nou, dat lijken me heel handige cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n spoeltjestoren lijkt mij leuk en handig. maar ik heb maar 4 spoeltjes. Nodig op zoek naar meer. Ik kocht een keer universele, maar die passen niet goed, waardoor het niet lekker naait...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 4 spoeltjes maar.... oeps ik heb er nu een stuk of 20 geloof ik. Met 4 zou ik echt nooit toekomen. Ik heb er laatst 10 bijgekocht en daar ben ik super blij mee.... maar oke, ik wil altijd op de achterkant een passend kleurtje, dus als ik verschillende voeringen gebruik dan kan het zo zijn dat ik al 3 spoeltjes heb voor 1 kledingstuk dat ik aan het naaien heb. Vaak heb ik ook wel 3 lopende projecten liggen...

      Verwijderen
  3. Zo lekker verwend! Die saunabon incl. oppas heb ik ook gekregen (2 vriendinnen hadden een oppasbon gemaakt onder de titel: een kind kan de was doen) Hier blijft het lastig om een datum te prikken, dus daar wens ik je veel succes mee en voor de rest veel plezier met je nieuwe spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :) Lang niet gehoord/gezien, moet ook weer eens bij jou langs komen op je blog! Heb jij geen lapjes te ruil? ;)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...