maandag 1 oktober 2012

Basics: longsleeve en legging

Basics, longsleeve, legging en overgooier zelf gemaakt aan de hand van Ottobre patronen

De longsleeve en legging heb ik al eerder gemaakt. Het zijn patronen uit de Ottobre 4/2012, nr 1 en nr 2, waarbij ik de halslijn van het shirtje wat veranderd heb.
Als afwerking van het shirt en de legging heb ik nu gekozen om het af te zetten met elastiek met een smal randje kant. Dat werkt eigenlijk heel eenvoudig en geeft een mooi effect vind ik zelf.

3 opmerkingen:

  1. Dat randje kant ziet er heel erg leuk uit. Is een heel leuk setje geworden zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuk, heb ik ook al liggen om eens te gebruiken, grappig! Mooi geworden in deze kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Binnenkort korte uitleg hoe ik het verwerkt heb..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...