donderdag 26 september 2013

Eerste project wat onder mijn nieuwe machine vandaan is gekomen...

..... en dat er nog maar heel veel mag volgen want ondanks dat ik erg moet wennen aan mijn nieuwe machientje en al zijn knopjes en functies ben ik er nu al vriendjes mee!

Het wordt herfst, tijd voor veel snotneuzen dus een hoesje voor de kale tissuedozen is echt wel op zijn plek. Ik gebruikte het patroon uit het bekende boek "zo geknipt" maar paste het wel iets aan. Biaisbandjes heb ik niet op voorraad en dus maakte ik er gewoon zelf eentje van het stofje wat ik gebruikte. Gaat zo snel met de biaisbandmaker! Echt appeltje eitje!

tissuedoos

tja en natuurlijk moeten de streepjes doorlopen...ik zie alleen dat ik niet heel netjes gestreken heb en die vouw wel heel goed zichtbaar is....
Het bloemetjesstofje is nog eentje van de lap swap en komt van handwerkjuffie.nl. Dank je nog!

ohja en mijn nieuwe aanwinst is de Pfaff performance 5.0

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik heb je nieuwe machine gegoogled. Wat een apparaat! 300 steken? Wow. Daar ga je vast veel plezier van hebben

      Verwijderen
  2. Wat kunstig hoe die strepen doorlopen - hoedje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, van zo'n naaimachine kan ik alleen maar dromen. Veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Maar ja, kan ook niet anders met zo'n machine! Hij is echt gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit was ik ook nog eens van plan de dozen staan in de kast te wachten wie weet!
    Word ik nu lekker gemaakt doorjou!
    het patroon?!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...