maandag 30 september 2013

Nu ook een bird "princess castle" ...

... omdat het gewoon een erg leuk patroon is en de eerste versie met veel plezier gedragen wordt!



Rompertje met mouwen of shirtje met mouwen eronder en dan kan hij prima gedragen worden. Wat lengte betreft kan hij zeker wel mee tot in het late voorjaar verwacht ik vandaar dat ik deze versie met vrolijke frisse kleuren toch met korte mouwen maakte. Ohja en heel bewust heb ik de omslag andersom gemaakt.... bij het gedeelte van het rechtervoorpand was mijn siersteek niet helemaal netjes verlopen en dus was het linkerpand zeer veel fraaier. Denk niet dat iemand er over zou gaan vallen, maar zelf blijf je dat zie he? Vandaar deze oplossing. Dat was mijn biecht!

Ottobre 4/2013 nr 14 Princess Castle

6 opmerkingen:

  1. Leuk! Is dat glanzend biaisband?

    Ik heb laatst per ongeluk lycra paspelband besteld... Weet nog niet wat ik ermee moet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Minimaal maar lijkt zo omdat ik s avonds met flitser een foto heb gemaakt.

      Verwijderen
    2. Minimaal maar lijkt zo omdat ik s avonds met flitser een foto heb gemaakt.

      Verwijderen
  2. Die is mooi geworden, en inderdaad daar kun je alle kanten mee op.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf!
    Ik wil die stof ook nog een keer gebruiken. Ik denk voor een Charlene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk weer! Ben niet zo'n roze fan, maar voor dit stofje zou ik ook gevallen zijn! Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...