dinsdag 29 oktober 2013

Tijd voor een sjaal

Vandaag toch maar eens het wintervest uit Nepal aangetrokken bij dreumes. 3,5 jaar geleden kregen wij het vest van mijn broer en schoonzus na hun wereldreis voor grote knul. Het is een super zacht, lekker warm, in prachtige heldere kleuren asymmetrisch, wollen vestje met een schattige grote kabouter-puntmuts. Dat hebben jullie toen toch geweldig goed uitgezocht... net als die wollendeken! Dank jullie.
 Grote knul heeft het gedragen, kleuter en nu is de kleine meid aan de beurt. Eindelijk heb ik er dan wel een bijpassende sjaal bijgemaakt. Ik had nog een restje blauwe katoen fleece en oranje tricot  in de exacte kleuren liggen. Expres heb ik de sjaal niet te lang gemaakt aangezien ze zoveel stof om zich heen niet fijn vindt. Deze sjaal liet ze lekker zitten vanochtend!


Sjaal van tricot, katoen fleece met sierstiksel

Nog even druiven snoepen voordat ze naar binnen gaat. We hadden een enorme oogst dit jaar. Zoveel dat ik ook wat voor de vogels had laten hangen. Dochterlief lijkt steeds weer nieuwe te ontdekken en elke dag pikt ze er nog steeds wat weg als we buiten zijn. Ik moet toegeven ze zijn nog echt mierzoet en heerlijk van smaak! 

Sjaal van tricot, katoen fleece met sierstiksel


Sjaal sierstiksel

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig jasje en shawltje. Fijn dat er nog wat druiven hingen na de storm!
    Reuze bedankt voor de stem bij de give-away - leuk dat ze bij jou ook zo in de musea zijn. En inderdaad, hier hebben we ook voor iedereen een museumkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi sjaaltje! Vooral die hartjes erop zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...