zaterdag 6 december 2014

ByAnnie's soft and stable give away

Een paar weken geleden organiseerde ik in de "Zo geknipt"- en "mijn tas" facebook groep een give away. Ik zag daar prachtige werkstukken voorbij komen, maar helaas ook regelmatig teleurstellingen over de versteviging die voor voorgeschreven waren in de boeken. Dat deed mij contact opnemen met de beheerders om te vragen of ik een give away mocht organiseren. 

Drie mensen heb ik gelukkig gemaakt met een stuk soft and stable, 2 winnaars en een van de beheerders. Brenda is gelijk aan de slag gegaan en heeft een "Juliette" gemaakt uit het boek "Mijn tas". Hier haar ervaringen en foto's.

Give away gemist?  In mijn webshop kun je het natuurlijk verkrijgen in diverse breedtes en lengtes. In eerder blogberichten lees je meer over de verwerking en eigenschappen.

Brenda haar ervaringen:



Ervaringen ByAnnie's soft and stable

Ervaringen ByAnnie's soft and stable, Juliette


Ervaringen ByAnnie's soft and stable



tekstfoto: berichtje op mijn fb pagina geplaatst door Brenda, met toestemming om hier een blogberichtje mee te maken.
foto's: Brenda





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...