vrijdag 14 december 2018

Music men

Ik lag wat achter met bloggen, maar dat heb ik ondertussen bijna goed gemaakt. 
Beide mannen wilden een trui van de heerlijk zachte music sweat jogging stof. 
Dus naaide ik een MrPull*ee voor manlief en van het restant en een beetje meer ;) ook een Semper met aangepaste kraag voor onze middelste.
Mr Pull*ee en Semper music men

Ik maakte al eerder een mr Pull*ee voor mijn grootste schat. Toen vond ik de trui wat te wijd, dus deze maakte ik een maatje kleiner. Eigenlijk paste ik ook het hele patroon aan. 
Waar origineel het achterpand een stukje doorloopt in het voorpand, tekende ik een gewone zijnaad. Waarom geen standaard trui patroon pakken dan, hoor ik je denken. Nou manlief vond de eerste trui namelijk wel heel erg lekker zitten, vandaar dat ik toch koos om deze trui als basis te gebruiken.

Mr Pull*ee music men

Manlief houdt niet zo van boorden, dus deze versie moest ook nog zonder boorden. Maar stiekem krijgt hij bij een volgende trui toch gewoon weer mouwboorden. Vind ik namelijk wel mooier staan ;).

Semper Sofilantjes

Voor de onze middelste maakte ik nog een Semper met aangepaste kraag. Heerlijk patroon is dat toch. Ik vergat het SnapPap labeltje onder aan de trui... kreeg natuurlijk commentaar, want dat wordt gebruikt om snel te zien wat de voorkant is ;). Dus die moest er later nog in gezet worden.

Patroon: MrPull*ee en Semper



6 opmerkingen:

  1. Wauw, mooi hoor. Dat labeltje is dus meer dan alleen mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja blijkbaar wel... ik wist het ook niet. Dus in vervolg direct dat labeltje eraan naaien.

      Verwijderen
  2. Hartstikke gaaf weer, deze truien🤗. (Stiekem ben ik het wel met je eens: een trui mèt boorden aan de mouwen, staat toch net iets leuker😄)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha, dank je wel! Ik ga het manlief laten lezen als hij nog eens moeilijk doet ;).

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...