maandag 17 december 2018

Win jij vandaag een versie van het Eximia patroon?

Volgens mij was het niet te missen dat vandaag de Eximia, het nieuwe truien patroon voor meisjes en vrouwen van Sofilantjes, uit zou komen en ik mag vandaag een digitale versie van het patroon weg geven! Hoe je mee doet, lees je verder op. 

MaMarieke Eximia trui korte versie


Ik maakte een korte versie met lange mouw voor de kleine meid en koos een simpele uni geborstelde french terry. Weet je dat dat echt super zachte stof is aan de binnenzijde? Hoog aaibaarheidsgehalte ;). Staat echt super leuk op het Micis rokje wat ik niet lang geleden naaide en eigenlijk nog werkeloos in de kast hing bij gebrek aan een trui erboven.

MaMarieke Eximia trui

Ik werkte de zoom af met een sierstiksel. 


De mouw boorden en de hals werkte ik af met een cuff.
Voor de hals afwerking knipte ik 2cm van 1 kant van de cuff af. De 5cm die overbleef gebruikte ik voor de mouwboorden.

MaMarieke Eximia trui korte versie

Je las het goed, er is niet alleen een meisjes versie van dit patroon uitgekomen vandaag, maar ook direct een voor vrouwen!
Zelf heb ik die alleen nog niet kunnen naaien wegens gebrek aan tijd.... ik had het afgelopen week nogal druk met zorg-taken voor een van onze schatten.
Maar om toch een indruk te krijgen mag ik deze foto van Sofilantjes gebruiken. 


Ik mag van Sofilantjes dus 1 Eximia patroon weg geven. 
Je kunt kiezen uit de meisjes of dames variant.

Wat je moet doen om kans te maken op het patroon?
1. volg mijn blog, instagram @mamariekes en/of facebookpagina
2. laat een berichtje achter welke versie je graag zou winnen en tag 1 vriend. 
Dit kan zowel op insta en/of fb , maar mag natuurlijk ook hier.
Je mag zo vaak mee doen als je wilt.
3. volg Sofilantjes patterns op insta en facebook

Alle reacties op insta en fb komen op 1 hoop en daar wordt een winnaar uitgetrokken.
De winnaar wordt maandag 17 december rond 21:30 u bekend gemaakt op insta en fb.

Natuurlijk heeft Sofilantjes weer een aantal dagen de release sale. 
Tot en met 24 december 2018 koop je het PDFpatroon tegen gereduceerd tarief :).


Wil je liever de papieren versie? Dan kun je natuurlijk terecht bij MaMarieke.
Tot en met dinsdag 18 december 2018  is het papieren patroon te verkrijgen met 10% korting zolang de voorraad strekt.




Digitale patronenuitdaging: 10/8

*Sommige links in deze post zijn affliliate links. Dat betekent dat als je via deze link een bestelling plaatst bij Sofilantjes, ik een kleine bijdrage daarvoor krijg. Voor jou wordt het patroon niet duurder. Uiteraard doe ik dit alleen omdat ik volledig achter dit patroon sta! Maar volgens mij was dat al wel duidelijk uit mijn blogbericht




1 opmerking:

  1. I really like your blog the information which you provide is very helpful for me Great information.

    Designer Birthday Dresses

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...