maandag 24 juni 2019

Daar ben ik weer

Bedankt voor al jullie lieve emailtjes in mijn mailbox en berichtjes op facebook de afgelopen periode! Dat heeft me echt goed gedaan. 
Het gaat nog niet heel goed, maar er wordt aan gewerkt. 
Bestellingen worden weer verzonden en ik zit af en toe weer achter mijn machientjes, want daar word ik echt blij van! 


Wat moext er als eerst gemaakt worden met die hoge temperaturen die voorspeld werden?
Juist ja, een Vallis van Sofilantjes.
Waarom? Omdat die jurk super fijn is om te dragen, het lijfje  van  enkele stof gemaakt is en dus lekker koel is en niet geheel onbelangrijk nu, hij zit snel in elkaar.


Ze koos zelf het kleurrijke stofje. 


Stil staan is natuurlijk met zo'n zwierjurk onmogelijk.... gelukkig mocht ik nog snel een paar foto's maken voordat er een duik in het zwembad genomen werd, de sandalen hadden al plaats gemaakt voor de crocks... oeps sorry. Maar ja hier wordt niet veel op blote voeten gelopen door het gras na een paar innige ontmoetingen met hommels de afgelopen jaren ;).

Een volgend stofje ligt gewassen klaar, want die tropische temperaturen blijven nog wel even. 

13 opmerkingen:

  1. Fijn om weer wat van je te lezen❤️
    De jurk is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te horen dat je je wat beter voelt. Dit is alvast een leuke en vrolijke jurk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk stofje, er zal weer genieten worden van dit prachtig jurkje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn om weer een berichtje van je te lezen. Vervelend dat je nog steeds niet helemaal bent opgeknapt, maar fijn dat er toch nog steeds een stijgende lijn in zit🍀. Gelukkig kan je weer af en toe je ei een beetje kwijt achter je naaimachines😊

    Wat een heerlijke jurk in een heerlijk vrolijk stofje. Daar word je vanzelf zonnig van😃☉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We houden goede moed ;) en stofjes helpen mij daar heel goed bij, vooral veeeeeeel kleur :)

      Verwijderen
    2. Ja hè, (kleurrijke) stofjes werken positief en helend😊

      Verwijderen
  5. Mooi jurkje. En van achter de machine zitten kun je enkel maar opknappen. Beterschap voor de laatste loodjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het weer iets beter met je gaat.
    Naaien is een heel goed medicijn ;-).
    Wat een fleurige jurk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Liefst zo'n min mogelijk medicatie, maar dit soort medicijnen neem ik graag extra erbij :) .

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...