zondag 12 april 2020

Mijn weg terug naar blogspot

Ik heb een ommetje gemaakt, maar ben weer terug!
 Ik dacht dat het leuk zou zijn als mijn blog gekoppeld zou zijn aan mijn webshop. Het idee was leuk, maar ik ben er niet blij mee. Ik kan niet reageren op jullie reacties en dat vind ik echt heel erg spijtig. Dus ik ga hier gewoon weer verder!

Eerst even een paar blogjes die ik ga verhuizen. 

In februari postte ik over mijn Permeo test.

*******

Onlangs is het Permeo shirt en jurk patroon van Sofilantjes uitgekomen. Eigenlijk had ik dit berichtje natuurlijk in de release sale willen schrijven, maar soms loopt alles anders en komt de griep nog een keer hier langs waaien en ben ik dus druk met mijn verpleegkundige moedertaak.
Het zieke schaapje ligt nu te slapen en dus even tijd om jullie te spammen met wat Permeo's die ik tijdens de patroontest gemaakt heb. 

Als eerste naaide ik de jurk variant van de Permeo, wijdte 5 jaar en lengte 9 jaar. Stof Melly flowers klik hier


Daarna volgden er 2 truien want daar was een groot gemis aan... misschien ken je het wel, rokjes genoeg in de kast alleen een lekkere warme trui erboven ontbreekt. Dat schattige rokje is overigens het Micis rokje, ook een patroon van Sofilantjes.
Voor de leggings gebruik ik een patroon van AnniNanni.

Afgelopen zondag tijdens de storm maakte ik nog een, voorlopig, laatste exemplaar van een heerlijke zachte geborstelde sweat stof met direct een bijpassende warme legging uiteraard.
De retro flower stof vindt je hier, klik.
De petrol stof van de legging is deze, klik.



Wat ik van het patroon vind? Nou ik denk dat het al heel wat zegt dat ik al 4 exemplaren gemaakt heb. Het is een super fijn patroon met uiteraard weer de nodige opties zoals je gewend bent van Sofilantjes. Natuurlijk zit deze jurk ook weer super snel in elkaar. De afwerking van de halslijn vind ik geweldig mooi! Heb echt wat nieuws geleerd en daar houd ik van :).

Rest mij nog even te melden dat ik het super leuk vind dat jullie reageren op mijn blogs! Ik mis een klein beetje dat ik niet kan reageren op jullie reacties zoals dat wel kon bij blogspot.... En ja lieve onbekende Yvon, bedankt voor je "ongevraagd advies", het vulde mij met een warm gevoel, tx! :)


******

En dat laatste is dus precies de reden dat ik hier terug ben!

Voor mijn eigen overzicht, want ja ik scroll zelf regelmatig terug in mijn blogs om patronen en maten terug te vinden, volgen gelijk de andere blogs die al gepost waren op MaMarieke.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...