zondag 12 april 2020

Verjaardagsjurk voor mezelf




Half februari was ik jarig en ik wilde wel heel graag een leuke nieuwe passende jurk dragen op mijn verjaardag!
Welk stofje ik ging gebruiken was snel besloten, vanaf het eerste moment dat ik de sweat basel retro flower stof zag was ik verkocht. Hij is niet alleen zo ontzettend mooi, maar ook zo heerlijk zacht en warm :). Moest ik alleen nog even kiezen of ik de bordeaux rode of jeans variant ging kiezen.

Ik tekende een nieuwe Nivalis, dat is echt zo'n fijn basispatroon, zolang de voorraad strekt nog met 20% korting op papier te verkrijgen! Paste de rok aan en tekende een nieuwe kraag. Beetje variatie is wel leuk natuurlijk.

En ja, ik houd niet zo van poseren en stond letterlijk met mijn handen in mijn haar ;). Met dank aan mijn liefste grote schat.

Patroon: basis Nivalis vrouwen
Stof: Basel retro flower bordeaux 

*****

Dit blogbericht verscheen op 27 februari 2020 op MaMarieke.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...