zondag 12 april 2020

Welkom lente

 
Regina hack


Anderhalve week geleden had ik een samennaaidag georganiseerd in mijn atelier. Het lijkt al een eeuwigheid geleden, heel andere tijden waren het toen. We hebben hier met z'n viertjes heerlijk zitten naaien, gekletst en gelachen.

Ik naaide onder andere deze jurk, die ik eindelijk gisteren aan kon. Wat een heerlijk weertje.

Als basis gebruikte ik het allernieuwste patroon van Sofilantjes, de Regina  voor vrouwen. Ik tekende een tailleband erbij en een strakkere rok eraan. De mouwen veranderde ik ook door er brede boorden aan te zetten.
De stof is helaas uitverkocht, maar is een heerlijke zachte summersweat met modal van Swafing.



Voor mijn leggings gebruik ik altijd de Eden legging van Bellasunshine designs. Het is een gratis patroon als je lid bent van hun facebookgroep. Ik vind het echt een ideaal patroon, hoef er niets aan te veranderen! Een super snelle naai, want er is alleen een binnenbeennaad, kruisnaad en tailleband (zonder elastiek). Draagt heerlijk. Als stof gebruikte ik de uni oker tricot. 

*****

Dit bericht verscheen op 18 maart 2020 met als titel "welkom lente" op MaMarieke.nl
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...