zondag 30 augustus 2020

Zoonlief kwam met een ontwerp

 Al enige tijd geleden, ergens in december 2019, kwam zoonlief met een tekening thuis van school. Het was een quilt ontwerp, of ik die even kon maken.

Dat heeft dus heel lang geduurd.... uiteindelijk begon ik in juni aan de quilt nog met de hoop om hem voor zijn verjaardag af te hebben. Dat liep allemaal heel anders, maar vandaag heb ik dan eindelijk de quilt afgemaakt en hij hangt nu in zijn kamer!


Quilt


 Hij wilde deze quilt gemaakt hebben van dezelfde stof als zijn broer een quilt heeft. Gelukkig had ik nog een halve jellyrol over en nog zijn er wat kleine restjes over.

4 opmerkingen:

  1. Wauw, hij is prachtig Marieke🤩😍!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he, die jongens van mij weten wel wat mooi is... volgende quilt gaat echt voor mezelf zijn... hoop ik dan ;)

      Verwijderen
  2. Wat leuk dat hij zelf een ontwerp maakte.
    Knap gemaakt door jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was ook echt verrast toen hij daarmee thuis kwam. Op zich niet verbaasd dat hij zo'n tekening gemaakt had, want hij houdt van geometrische vormen enzo, maar wel de vraag of ik het wilde quilten voor hem. Dat had ik echt niet verwacht.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...