dinsdag 8 september 2020

Zomaar foetsie

 Vorige week fixte ik een zoom in een aqua blauwe legging..... daarna droeg ons grietje de legging nog 1 dag en sindsdien is hij foetsie. Overal gezocht, maar nergens te vinden. Vandaag was ik het zat en besloot ik maar even een nieuwe te naaien. Wedden dat morgen het andere exemplaar gevonden wordt?


Weer een restje stof weg genaaid. Kan precies 2 leggings uit 1 lap krijgen, handig om ze tegen elkaar in te leggen. Uni's vind je uiteraard ook in de webshop, fijne kwaliteit voor een leuk prijsje, klik.

Nog steeds fan van het AnniNanni legging patroon wat ik ooit bij Makerist in de sale kocht. 


2 opmerkingen:

  1. Oei spijtig dat de eerste kwijt is. Ik was ooit heel lang iets kwijt en het bleek tijdens het wassen in een dekbedovertrek te zijn beland. Succes alvast met zoeken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aha die heb ik nog niet allemaal gecheckt.... ookal zouden ze niet bij elkaar in de wasmachine horen te komen, zou dat toch nog eens kunnen gebeuren. Ondertussen is hij nog niet gevonden en is de legging al 2 dagen gedragen, dus stiekem ben ik daar dan toch wel weer blij mee.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...