vrijdag 18 september 2020

Weer verder gegaan met de sugaridoo qal

 Vorig jaar november startte ik met de Sugaridoo Bernina qal. Aanvankelijk was ik heel enthousiast en maakte ik direct de rijen. Maar er kwam een ommekeer. De bij deel 6 haakte ik af. Ik vond de pijlen niet mooi, daarna kwam er een ronde vorm en ook die vond ik in de geometrische strakke vormen van de eerste 5 rijen niet zo tof. Tja en dan de tijd dat iedereen thuis was, 2 kinderen die thuisonderwijs moesten krijgen, het was een hele puzzel om alles draaiende te houden dat er voor naaien weinig tijd was. Als ik eens achter de machines kon kruipen koos ik voor het maken van kleding wat ook echt noodzakelijk was aangezien ik eigenlijk alles zelf naai.



Maar deze week heb ik toch weer de quilt erbij gepakt en heb ik rij 11 genaaid. Heerlijk genoten weer om ermee bezig te zijn. Ik ben ook gelijk verder gegaan met stof snijden. De eerste 4 blokken van rij 9 zijn zelfs al af. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...