woensdag 9 september 2020

LBB - nooit gedacht

 dat ik een bh zou gaan naaien, maar nadat ik de Little Black Bra van George + Ginger tegen kwam heb ik toch een poging gewaagd nadat ik van een vriendinnetje hoorde dat hij erg comfortabel zat.

Ik dook in mijn restjes bak... kan nooit afstand doen van restjes, in dit geval echt ideaal... en ging aan de slag.

LBB George + Ginger

Ik was positief verbaasd over de pasvorm! 

De cup zat prachtig, alleen was het geheel helaas te wijd. Ondertussen heeft dit exemplaar een nieuwe eigenaresse gevonden en heb ik een nieuwe versie gemaakt.... die moet alleen nog op de foto gezet worden. 

Overigens is het patroon gratis met de code die je vindt in het youtube filmpje ;).


8 opmerkingen:

  1. De link werkt niet. Misschien kijk je het even na, zodat we ook het patroon gratis kunnen downloaden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Check even met Google dan heb je hem zo

      Verwijderen
    2. Dit had ik al gedaan, maar ik kom uit bij een te betalen patroon. Heb je een link?

      Verwijderen
    3. Als je even het YouTube filmpje kijkt staat op het einde een code zodat je het patroon gratis kunt downloaden. Ik zal later ff kijken naar de link, heb geen pc bij de hand nu.

      Verwijderen
    4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen
  2. Oh leuk😃! Dit patroon staat ook nog bij mijn "uit te printen patronen"😊. So much to sew, so little time😉

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...