maandag 28 september 2020

Sunje van Kibadoo

 Kleine meisjes worden groot, dat betekent niet alleen nieuwe kleding naaien, maar ook echt ander soort patronen en ander soort stoffen. Geen zwierjurk, maar een stoere Sunje jurk van Kibadoo voor mijn jongste telg.

Sunje jurk Kibadoo

Ik vind het een tof model, heerlijk naaiwerk, wel aan de korte kant, maar voor de zekerheid had ik hem al iets verlengd en dat was wel nodig ;).
Dochterlief wilde geen capuchon, dus tekende ik de halslijn iets anders en werkte hem gewoon af met een biesje. 

legging anninani

Vanochtend vroeg smeekte ze nog even om een bijpassende legging zodat ze de jurk en dus zat ik vanochtend vroeg achter de machine om nog even snel een legging in elkaar te stikken.

Sunje jurk kibadoo

Geen geweldige foto, het was nog vroeg, maar toch een aan foto ;).
Ze is er super blij mee!




2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...