donderdag 10 december 2020

Kaarsenquilt

 Ik liet al eerder mijn project zien wat ik voor deze kerst, of eigenlijk voor de eerste advent, af wilde hebben en dat is gelukt!


De quilt ligt vanaf 29 november al op de salontafel. Ik ben er heel erg blij mee. Voor het eerst free motion gequilt, super spannend maar ik vond het echt zo ongelooflijk leuk om te doen! 


Voor een allereerste poging ben ik echt tevreden. Ik vond het super lastig om te zien wat ik precies deed toen de loper onder de naaimachine lag. De kleur van het garen valt volledig weg in de stof waardoor het heel lastig was te zien waar ik al genaaid had. Even was ik bang dat je niet zou zien wat ik gedaan had, maar dat is zeker niet het geval nu hij op tafel ligt. Al moet ik zeggen dat het op de foto nog wel veel beter te zien is.

Ik heb genoten om dit project te maken, op naar een volgende quilt. Ben nog nergens mee bezig en heb ook nog geen concrete plannen, maar dat komt vast heel snel.

2 opmerkingen:

  1. Hij is echt heel leuk geworden😍. (Maar dat was bij elke tussendoor foto ook al te zien). De kerstsfeer straalt ervan af🌲😃

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Staat heel gezellig zo bij jullie op tafel.
    Zo knap gemaakt!
    Op de foto zijn de structuren idd goed te zien. Geeft een mooi effect.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...