dinsdag 24 november 2020

Flex versie 2

Ik schreef zondag al dat ik 2 varianten had gemaakt van de Flex trui van Misusu en de shuffle cowl die afgelopen weekend uitgekomen is. Kleine aanpassing in het patroon, want zo gaat dat als je test, dan komen er vaak meerdere versies onder de naaimachine vandaan rollen als het patroon weer wat aangepast is. 

Deze keer heb ik de stoffen uitgezocht, maar ook hier is ze heel erg blij mee!

Flex trui en Shuffle add on Misusu

Deze keer gewone boorden aan de mouwen, dat was stiekem toch wel een teleurstelling vond dochterlief ;). 
Voor de trui gebruikte ik de geborstelde sweat basel retro flower uit de webshop en die combineerde ik met de uni Eike oker


flex Misusu

Stil staan is een kunst ;) 
Check die mooie roze crocks.... vaak gaan die aan als er even snel foto's genomen moeten worden. Maar wilde deze foto jullie toch tonen zodat jullie ook de zijkant van de trui zien. 

rokje: eigen ontwerp 

PS tot eind van de week zijn de nieuw uitgekomen patronen van Misusu nog in de sale, dus wacht niet te lang!
 

6 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...