zondag 22 november 2020

Flex van Misusu, een grote hit hier!

 Ik was super blij toen ik hoorde dat ik de Flex met shuffle hoods and colars add on voor Misusu mocht testen!

Dit weekend is het patroon uitgekomen voor iedereen! Tot volgend weekend is hij ook nog eens aantrekkelijker geprijsd, dus wacht niet te lang zou ik zeggen. Ohja en de shuffle hoods and colars add kunnen ook op de Dia en de zojuist uitgekomen Switch.

De eerste versie die ik naaide was deze. 


Dochterlief koos voor de eerste versie deze super zachte geborstelde sweat met leopard print. 
Ik maakte de colorblock, wilde eigenlijk ook de toffe mouw optie doen, maar daar kon ik haar niet voor warm krijgen en ik heb ondertussen wel geleerd dat ik naar ze moet luisteren, zonde als de kleding die ik naai niet gedragen wordt. Het werden dus de normale raglan mouwen en de cowl. 


Als grote verrassing maakte ik boorden met duimgaten erin. 
Dat zit zooooo ontzettend lekker als ik de kinderen moet geloven. 



Ik naaide maat 122 die ik verlengde naar maat 140. Hoe je dat moet doen, wordt heel goed uitgelegd in de bijgeleverde instructies.



Het is echt een favorietje van haar. Zodra 1 van beide truien in haar kast ligt, gaat hij weer aan. Ja ik naaide inderdaad nog een versie, die laat ik binnenkort zien. 

Snel naar het patroon? 



4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je dit patroon mocht testen. Het ziet er heerlijk comfy uit dus zal ook vaak gedragen worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super gaaf😍🤩! (Omdat ik al zóveel patronen heb, ben ik inmiddels heel kieskeurig geworden als ik nieuwe patronen tegenkom, maar deze kon ik niet weerstaan😁)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...