maandag 16 november 2020

Pareltje dat lang heeft moeten wachten

 Ken jij dat ook, zo'n stofje waar je verliefd op bent, maar vervolgens lang op de plank ligt om verwerkt te worden? 

Dat had ik bij deze stof van see you at six. Ik kocht het bij Guus van Stoffenfeest al weer een hele tijd geleden. Het stofje werd gelijk gewassen, opgevouwen in de kast gelegd en daar lag het geruime tijd. 

Eindelijk zette ik dit weekend het mes erin en naaide deze Svenja. Ik combineerde de stof met de terracotta Maike french terry van Swafing uit de webshop. 

Uiteraard naaide ik er ook gelijk een bijpassende legging bij van dezelfde french terry.



Oeps zie dat mijn cowl niet helemaal goed zit.

Met dank aan dochterlief voor het maken van de foto's.



5 opmerkingen:

  1. Wat is deze ook weer leuk geworden en wat staat ie je goed. Mooie kleurencombinatie. Bij je vorige Svenja heb ik het patroon al besteld. Nu ook maar eens een leuk stofje erbij zoeken. Echt stimulerend hoor, jouw voorbeelden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik vind het ook echt een heel comfortabel jurkje! Gaan er nog wel meer volgen denk ik zo. Echt mijn favo patroon voor nu.

      Verwijderen
  2. Deze is ook weer heel mooi geworden, echte herfst kleuren en hij staat je fantastisch😍! (Maar, ja: dat ken ik maar al te goed dat pareltjes in de kast blijven liggen. Soms omdat ze wachten op dat ene juiste patroon, maar vaak ook omdat op de één of andere manier kleding naaien voor mezelf er snel bij inschiet🙈)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blij dat het herkenbaar is... soms durf je ook gewoon niet in zo'n mooie lap te snijden, bang dat ik het verpest. Maar dit patroon is al door de test heen en zit heerlijk. Daarbij moet ik wel voor mezelf gaan naaien want ik ben klaar met al die te grote vormloze jurken, tijd voor passende kleding. Dus gewoon meer naaitijd inplannen ;).

      Verwijderen
    2. Heel goed van je, dat je meer tijd inplant om voor jezelf te naaien. Ik ben soms een beetje té goed in het wegcijferen van mezelf als het op naaien aankomt🙈.
      En het niet durven snijden in zo'n mooie stof, is ook heel herkenbaar hoor

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...