maandag 23 november 2020

Laat de winter maar komen!

 Nog een klein restje van krap 1,20cm alpen fleece was erover, snel pikte ik het in voor mezelf en naaide er deze jurk van. Heerlijk warm en zacht stofje, nu wachten op het echte koude weer!

Svenja damenkleid Smalino


De naden stikte ik onderste boven door met de coverlock. Ik twijfel nog of ik dat ook met de taillenaad ga doen. Eerst maar een keer dragen en dan beslissen. Het voordeel is dat het de naden gelijk ook plat maakt, wat wel ten goede komt aan de stof omdat die erg dik is.


Patroon: Svenja damenkleid van Smalino



3 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk😍! Op zich zou je de taille naad best door kunnen stikken met de coverlock, je ziet heb nu ook al best goed omdat de stof zo dik is. (Maar dat is mijn bescheiden mening, en ik heb zeker de waarheid niet in pacht hoor😅)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je derde Svenja en alweer zo leuk. Dit patroon is echt een toppertje voor jou hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! Nu we best buiten afspreken tijdens de feestdagen komt deze wel van pas in Alpen fleece

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...