maandag 15 maart 2021

Hiep hiep hoera e-reader hoesjes

En dan wordt je nichtje 12 en is het nog steeds coronatijd en dus gaan we haar maar via de post verwennen! Nu was mij ingefluisterd dat ze een e-reader voor haar verjaardag zou krijgen (want samen met haar moeder met 1 e-reader doen, was toch niet zo praktisch) en dat een hoesje daarvoor wel heel welkom zou zijn. 

 Dus ik ging aan de slag en maakte ook gelijk een hoesje voor de e-reader van mijn schoonzus. 



Als tussenvulling gebruikte ik ByAnnie's soft and stable. Ideaal spul, flexibel maar toch vormvast, zo zijn de e-readers goed beschermd als ze mee de tas in gaan.


4 opmerkingen:

  1. Altijd leuk zo'n zelfgemaakt cadeautješŸ˜ƒ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie cadeautjes.
    Heel leuk om in de brievenbus te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, en ik spreek uit ervaring :-) Ik ben er nog elke dag erg blij mee, met mijn mooie hoes. Evenals onze dochter. Erg blij met mijn schoonzus, en ook met haar naaitalent!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat lief dat je een reactie achterlaat :). Wist niet dat je hier ook af en toe keek! Veel leesplezier alletwee!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...