woensdag 10 maart 2021

Svenja kleid hack

 Ik naai de laatste tijd niet heel erg veel en deze trui naaide ik al eigenlijk even geleden, alleen kwam ik er maar niet aan toe om een foto te maken. Nu dan eindelijk.

Doris en Svenja kleid hack

Doris en Svenja kleid hack

Ik gebruikte het patroon Svenja kleid als basis voor de trui. Rokje is uiteraard ook zelf gemaakt, super comfi Doris van Misusu.

Ben echt heel blij met deze set, draagt super lekker. 

Stof vind je nog in de webshop, geborstelde basel retro flower jeans, super zacht aan de binnenkant! ook verkrijgbaar in een bordeaux kleur. 

Uni is mosterd Eike geborstelde sweat.



4 opmerkingen:

  1. Ohh, hij staat je echt super mooi, ook op de rug😍. Hartstikke leuk met die brede boorden bij de polsen en heupen, prachtig🤩!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :). Ik ben er ook echt heel erg blij mee, super comfi!

      Verwijderen
  2. Wat een leuke set, prachtige kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Restje van de trui die ik eerder voor dochterlief maakte. Ben ook verliefd op de kleurencombi!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...