maandag 31 mei 2021

Neon geel it is!

 Mijn nieuwe voornemen is om te zorgen dat er geen restjes stof meer terug de kast in gaan. Ik heb zoveel restanten liggen, die maar blijven liggen. Dus toen ik laatst die longsleeve voor puber maakte, sneed ik de stof gelijk op.... boxers heeft hij toch nog nodig. Ik wachtte nog wel even met naaien totdat ik nieuw taille elastiek binnen had gekregen. Toen hij de neon geel zag, was hij gelijk verkocht. 

boxershort van restjes

Deze keer maakte ik de pijpjes iets korter, toch fijner in de zomer. 


boxershort van restjes neon geel taille elastiek

Ik stikte het geheel door met perfect bijpassend neon geel Seraflex garen (kleur 1426).

Voor het eerst ook Seraflex op de coverlock als bovendraad gebruikt. Heel eerlijk, ik heb wel even gevloekt.... maar als je de spanning echt heel laag zet, dan gaat het perfect! Dus wees niet bang om de spanning naar 1,5 te draaien! 

neon geel Seraflex

Stoer toch? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...