zondag 23 mei 2021

Hallo groeispurt

 Pfff het eten is niet meer aan te slepen, hoogwaterbroeken en naveltruitjes.... heb je ook een puber in huis, dan zal je dit vast herkennen. Hoogste tijd dat ik echt in actie kwam.

Toch even wennen om een patroon te vinden voor mijn 180,5cm lange knul die net 14 geworden is. Op facebook vroeg ik om hulp en kwam de Billie van Zonen09 voorbij. Die heb ik uiteraard! En laat dat patroon nou tot 176 gaan..... dus ik tekende de 176 small en verlengde met nog een aantal centimeters. Liet mijn grote knul zelf wat stof uitzoeken en ging aan de slag.



Dit is een heerlijk zachte french terry die ik nog had liggen. 
Een variant van deze stof vind je nog in de sale hoek van de webshop, Liverpool letters.


Dit was een eerste proefversie. De volgende 2 exemplaren liggen al gesneden klaar!



3 opmerkingen:

  1. wauw die is groot zeg! tof gemaakt en handig dat je als mama nog kledij kan naaien, kan je zelf met de lengte rekening houden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach ja, met mijn 177cm ben ik de kleinste in de hele familie en manlief is 203cm dus hij heeft nog even te gaan ;). Maar wel heel raar dat je babytje gewoon groter is en je letterlijk tegen hem op moet kijken. En ja ik ben blij dat ik nog steeds voor hem mag naaien anders zouden het waarschijnlijk echt slobber dingen worden om zijn lijf.

      Verwijderen
  2. Zo leuk hè, om nog voor je kids te naaien, ook al zijn ze groter dan jij😊.
    Wat ook een leuk patroon is, is de Berlin tee van Toby K. Je zal dan de volwassen versie nodig hebben. Klinkt al heel wat, maar die valt mooi smal en heeft een paar leuke opties, die maak ik ook voor mijn gespierde spijker hier. Ik ga bij dat patroon uit van de borts omvang (zoals ze zelf ook zeggen) en hoef dan slechts een klein stukje te verlengen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...