maandag 26 april 2021

Waar blijft de lente?

Ik snak naar de zon, het mooie nieuwe lente groen, blaadjes aan de bomen, gewoon de warmte van de zonnestralen voelen en buiten kunnen leven. 

De kledingkast van dochterlief lijkt wel op de blaadjesloze bomen en snakt naar vulling. Die koters blijven maar groeien. 

Korte mouwen zijn voorlopig nog niet aan de orde en dus maakte ik deze Scarlet jurk van tricot (officieel is het patroon getekend voor katoen, maar prima ook van tricot te maken, lekker makkelijk zonder rits). 


De hals werkte ik af met een biesje.... met mijn nieuwe biesgeleider voor op mijn coverlock. Kost wat duiten, maar wauw wat een mooie afwerking en wat ontzettend eenvoudig!


Nu heb ik voor de brede steekoptie gekozen, maar volgende keer ga ik een smaller stiksel gebruiken.

Nu nog een bijpassende legging erbij naaien en mevrouw heeft weer iets om aan te trekken!


Patroon: B-inspired Scarlet gratis digitaal patroon

W128, L146

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...