maandag 19 april 2021

Nummer 3 van mijn lijstje

Blijkbaar werkt het om overzichtelijke korte lijstjes te maken waarbij elk kind 1 kledingstuk krijgt. 

Ik naaide voor de middelste dit weekend een semper van Sofilantjes. De cowl heb ik aangepast zoals ik al eerder op mijn blog uitgelegd heb. Die tuto kun je hier vinden

De stof had ik nog liggen, die had de middelste al eens uitgekozen. Heerlijk zacht summersweat door de modal die erin verwerkt is. Hij is helemaal blij!

Wie mij volgt op fb, zal wel denken waar is de wolf moon 2.0? Nou die komt er ook nog aan. Die stof moest nog gewassen worden en ik wilde per se deze trui gemaakt hebben toen ik in de flow zat en ik had deze stof nog voor hem gewassen klaar liggen.


Patroon Semper L164 W146

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dat vindt zoonlief ook (en ik kijk er ook graag naar!) hij heeft nog niets anders gedragen deze week *oeps* ;).

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...