vrijdag 16 april 2021

Boxer test voor puber

Zo'n kort lijstje lijkt te helpen. Eigenlijk was ik van plan om voor de middelste een trui te maken, maar de stof moest nog even door de wasstraat heen. Na het avondeten gisterenavond bedacht ik me dat ik best voor de oudste even een boxer kon gaan maken. 

Ik liet de keukenboel achter me liggen en vertrok naar het atelier. Nog snel even puber bij zijn lurven gepakt en opgemeten. Nee ik ga niet sentimenteel doen, dat mijn kleine knul ondertussen de 1,80m bereikt heeft en al enkele maanden langer is dan ik.... of neerkijkt op mij om in zijn bewoordingen te spreken ;). 


Het was even zoeken naar de juist LMV die ik destijds speciaal vanwege de ondergoed patronen aangeschaft had. In mijn "ondergoed" restjes bak, je weet misschien wel, de restjes bak met stoffen waar je nog net ondergoed of een gedeelte van ondergoed van kan maken, viste ik een stofje uit wat volgens mij wel door de beugel kon voor onze bijna 14 jarige knul. 

Voor de tailleband gebruikte ik het nieuwe zachte zwarte elastiek uit de webshop. 



Ik zat een beetje te dubben welk patroon ik zou nemen, de grootste kindermaat of de kleinste herenmaat. Als ik op de maattabel af zou moeten gaan had ik beter de kindermaat gepakt, maar het model sprak mij niet aan. Dus toch gekozen voor de de XXS 

Gisterenavond na de douchebeurt is deze boxer gelijk aangedaan. Zojuist kreeg ik te horen dat hij "prima" zit (dat is het goed hè ;)) dus als hij vanavond nog steeds enthousiast is na een dag dragen, dan volgen er meer en mag hij zelf de stofjes uit komen kiezen!

Ohja en voor diegene die benieuwd zijn..... want ik liet immers de keukenboel gewoon achter....

JAAAAA ER WONEN KABOUTERS IN ONS HUIS!!!!

ze zijn alleen niet vaak actief hoor ;) 

Patroon: LMV 2-2019 Matthew boxershort

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook zo'n bakje ja met restjes stof, heel handig. Kleintjes worden letterlijk heel groot zeg! En prima is in pubertermen volgens mij helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou en toen hij gisterenavond vroeg of ik nog een exemplaar gemaakt had, wist ik helemaal genoeg ;). En nee er was nog geen nieuwe gemaakt, maar de was was al wel gedaan en dus viste hij hem uit de droger. Op naar meer boxers voor hem!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...