donderdag 15 april 2021

Super snel klaar

 Die naaidip is toch wel een dingetje, maar de koters zijn flink gegroeid, dus er moet iets gaan gebeuren.

In lijstjes maken ben ik goed, maar soms blokkeer ik dan extra door die lijstjes omdat ze te lang zijn. Dus beperkte mijn lijst zit door bij elk kind 1 kledingstuk te zetten en te beginnen met het makkelijkste en snelste project. Dochterlief was de gelukkige, zij kreeg een nieuwe joggingbroek. Gemaakt uit een restje wat ik nog in de kast had liggen. 



Het werd de domi L146,B116 van Sofilantjes, zonder zakken want ze draagt de joggingbroek alleen rondom huis en dat scheelt mij weer zakken checken voordat de broek de was in kan ;).


Zojuist de middelste maar eens opgemeten, want hij is nu aan de beurt. 


2 opmerkingen:

  1. Wat vervelend zeg, dat je naaidip maar voortduurt🙁. Hopelijk helpt het om met snelle simpele projectjes te beginnen🤞🤞🤞

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het lijkt gelukt te zijn! Inmiddels ook al een trui en boxer genaaid. Mag weer een nieuw lijstje maken :).

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...