donderdag 24 november 2022

Hailey trui, echt super tof!

 Echt een super toffe trui is er vandaag bij Fabforyoupatterns uitgekomen, de Hailey!

Ik mocht mee testen, dat is altijd een feestje, oke, soms ook wel ff schipperen met de tijd, helemaal door onverziene factoren zoals een brand op de school van onze jongste tijdens de testweek. 

Overigens waren alle kinderen ongedeerd, na een weekje extra vrij met een paar super gezellige mama-dochter dagen en een week thuisonderwijs zitten ze nu allemaal op een tijdelijke lokatie tot het einde van het schooljaar.

Ik kan mijn achterstallig werk dus nu in gaan halen ;).




Maar goed, de Hailey, het is echt een super toffe trui en hij draagt zalig als ik mijn dochter moet geloven!

Ik naaide een wijdte 134 met lengte 152. 


Echt een trui die je deze winter genaaid moet hebben... en nog 1 en nog 1 en nog 1... want uiteraard staan er weer allerlei tips voor aanpassingen en hacks in de beschrijving zodat geen enkele variant hetzelfde zal zijn. En weet je wat nog leuker is.... tot maandag 28 november betaal je maar €1,99!! 

klikkerdeklik naar het patroon!


(ohja en check ook even alle andere patronen...... 

echt super sale tot 50% op alle patronen tot en met 28 november!)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...