vrijdag 25 november 2022

Ik in een broek??

 Al heel wat jaren draag ik eigenlijk geen broeken meer. 

Nee zelfs niet als ik in de tuin aan het werk ben, op vakantie of tijdens een hike, ook dan draag ik een jurk of een rok. Gewoon omdat het lekker zit, leuker staat, ik een haat liefde verhouding heb met mijn benen, gewoon dat.

Maar die flared broeken... stiekem vond ik die toch wel leuk en met mijn nieuwe figuur durfde ik me er eens aan te wagen. 


Ik maakte dus laatst een Gaia van fabforyoupatterns voor mezelf. 
Ik deed 2 kleine aanpassingen en heb nu een super comfi broek!
Ik maakte maat 38, verlengde met 11 cm en paste wel de wijdte van de pijpen iets aan, want dacht dat ik ze anders toch wel te wijd zou vinden. 



Als stof heb ik een basic zwarte punta gebruikt, ideaal voor nu!

Een super fijn patroon en nu tot en met maandag met 45% korting verkrijgbaar bij fabforyou.


Ze hebben trouwens een ook kindervariant (en in een bundel verkrijgbaar met de volwassen variant.... uiteraard naaide ik die ook voor onze jongste. Binnenkort laat ik je die zien. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...