donderdag 22 maart 2018

Foras jurk is uit!

Eindelijk dan mag ik jullie de Foras jurk laten zien, want als je dit leest is hij verkrijgbaar Sofilantjes!! 

Ik naaide tijdens de test week 3 versies van de Foras jurk, het is zo'n prachtig patroon weer! Dit keer heeft de jurk een wat lossere fit, een verlaagde taille, de keuze uit een gerimpelde rok met zakken of een cirkelrok met zakken en 3 mouwlengtes, ideaal voor elk seizoen dus. Ik houd ervan dat je gewoon kan variëren met hetzelfde patroon en dan toch heel anders er uit ziet eigenlijk.

Foras jurk Sofilantjes gerimpelde rok MaMarieke

De laatste Foras jurk die ik naaide met het definitieve patroon zoals jullie die nu ook kunnen kopen in de release sale, is deze versie. Ik werd ingedeeld om wijdte 4jaar te maken, lengte 7 jaar, een rimpelrok en 3/4 mouwen. 

achterzijde Foras jurk Sofilantjes gerimpelde rok MaMarieke

Ze is helemaal blij met de zakken! 
Bij de Vivax waren die iets kleiner maar deze zakken zijn weer perfect bruikbaar zoals madammeke het zelf zegt. *edit mama moet zeker deze zakken extra goed checken*

zakken Foras jurk Sofilantjes gerimpelde rok MaMarieke

De color block is ook echt geweldig. Het maakt de jurk zo speels vind ik. 


Ik vind de stof ook echt zo mooi! Het is een digitale vlinderprint.

achterzijde Foras jurk Sofilantjes gerimpelde rok MaMarieke


Vooruit, ik kon haar ook nog overhalen om die handen eens uit de zakken te doen ;).


Foras jurk Sofilantejs rimpelrok MaMarieke

Gewoon omdat ik dit zo'n leuke foto vind :) en die schatten ook gewoon heerlijk kunnen bewegen in deze jurk, hij zit lekker comfi als ik dochterlief moet geloven. 
Helemaal omdat het stofje ook zo super zacht is. Haha toen ze deze versie voor het eerst aantrok, stond ze ff de stof te testen en zei ze... hmmm het is wel een stretch stof, maar hij voelt anders, veel zachter.
*proest, van wie zou ze dat nou hebben* 
Maar eerlijk gezegd heeft ze wel gelijk. Hij is super zacht.


Maar goed nieuws voor diegene die balen van printen en plakken... de Foras komt ook op papier uit!!

Morgenochtend laat ik je een versie met de cirkelrok zien. 




De stoftabel, kun je gelijk checken of je genoeg stof in huis hebt.

Gebruik de matentabel om de juiste maat te kiezen.
Matentabel foras jurk




*Sommige links in deze post zijn affliliate links. Dat betekent dat als je via deze link een bestelling plaatst bij Sofilantjes, ik een kleine bijdrage daarvoor krijg. Voor jou wordt het patroon niet duurder. Uiteraard doe ik dit alleen omdat ik volledig achter dit patroon sta! Maar volgens mij was dat al wel duidelijk uit mijn blogbericht




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...