maandag 8 oktober 2018

Astronauten in het kwadraat

Onze knullen zijn zeer geïnteresseerd in de ruimte, dus toen ik deze astronauten panelen tegen kwam hoefde ik geen seconde na te denken. Ze hebben alleen wel even in de kast gelegen, want ik vond het eigelijk geen t-shirt stof, maar echt iets voor longsleeves.
Dus ik naaide nu eindelijk 2 Billies voor de heren.


Astronauten Billie MaMarieke

Tja en vanavond kies ik er maar voor om de foto's zo te maken. Geloof niet dat het heel veel beter gaat lukken als de mannen hun shirts aan hebben ;). 

Astronauten Billie MaMarieke

Voor de oudste met lengte maat 170 was het extra puzzelen om het shirt uit het paneel te krijgen. Zo zijn beide shirts toch nog anders geworden. 

En nee, deze telt niet mee voor de digitale patronen uitdaging want ik heb zo'n fijne papieren versie van dit patroon. ZOals je wellicht weet, brengt Zonen09 geen papieren patronen meer uit. Zoek je nog papieren Zonen09 patronen? Er staan er nog enkele in de webshop. Wees er snel bij, want op=op.

Patroon: Billie raglan Zonen09
Stof: astronautenpanelen



6 opmerkingen:

  1. Mooi hoor. Ik moet hier ook echt eens aan de slag. Deze laat ik maar niet zien 😂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :) :) soms is dat inderdaad heel verstandig (en herkenbaar ;) )

      Verwijderen
  2. Hartstikke gaaf zeg, met die astronaut juist níét in het midden en dat beetje kleur nog onderaan de mouwen😍.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...