zaterdag 10 november 2018

Don't forget yourself

Met al die verzoeken van mijn schatten zou ik zomaar mezelf vergeten. 
Maar aangezien ik echt geen kleding meer voor mezelf koop, wauw dat is echt zo mega relaxed, want ik heb echt een gruwelijke hekel aan shoppen. Kleding uit de winkel zit gewoon nooit goed.
Daarbij genoeg toffe stofjes in de kast en kleding die echt aan vervanging toe is.

Dus..... een trui voor op dat heerlijke rokje wat ik laatst maakte.

Kathes schwester Dandelion sweat

Vandaag tussen de miezer buien door, toch even snel naar buiten gegaan voor foto's. Dochterlief had weinig geduld, binnen 2 tellen was ze weer binnen. 

Kathes schwester Dandelion sweat

Ik maakte de Kathes schwester trui weer. In het voorjaar maakte ik die ook al een paar keer. Weer paste ik de kraag aan, want ik houd gewoon niet van hoodies. 

aangepaste kraag kathes schwester

Vorige keer werd ik al gewezen op het feit dat er een andere versie van de Kathes schwester hoodie was, zonder hoodie. Heb nog eens goed naar die plaatjes gekeken en volgens mij komt de kraag bij benadering overeen nu. 

Deze dandelion joggingstof laat zich moeilijk fotograferen. Het is een petrol kleur. Overigens is hij super zacht aan de binnenkant. Hij draagt echt heerlijk! 
Ik heb hem gecombineerd met een uni oker tricot. Er zit dus geen paspelbandje bij de kraag.... 


Tadaa..... de voering is van oker tricot en die heb ik gewoon creatief gestreken zodat er net een smal randje zichtbaar is. Daarna smal op de kant doorgestikt. 

Dit is wel een digitaal patroon, maar telt niet mee voor de uitdaging aangezien ik deze al eerder heb gemaakt dit jaar. 

stof: Dandelion jogging (de kleur van de stof is beter te zien daar) , uni tricot oker





11 opmerkingen:

  1. Echt een hele mooie, zowel de stof als het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! En hij draagt ook echt onwijs fijn. Heerlijk zachte stof, word ik blij van :)

      Verwijderen
  2. Hoi!
    Waar kan ik het patroon aanschaffen? Google me rot, maar kan m niet vinden...
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga de links in de blog zetten, kun je gelijk doorklikken.... ff zoeken nog ;).

      Verwijderen
    2. beide patronen in links erbij gezet!
      Hij is echt heel tof :).

      Verwijderen
  3. Erg leuke trui, leuk met die okergele accenten😍

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja gaaf he! Ben ook heel blij met de combi (had ik eerlijk gezegd niet zelf bedacht, lang leve samennaaidagen voor inspiratie! )

      Verwijderen
    2. Super toch, die ideeën van anderen waar je zelf niet op was gekomen😊. (Of zoals ze ook wel zeggen: beter goed gejat dan slecht verzonnen😅)

      Verwijderen
  4. Ja, deze is helemaal mooi. De stof gecombineerd met oker is een super combi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dank je voor die suggestie!! Echt onwijs blij mee. Die kleur pak ik eigenlijk nooit voor mezelf, maar zo gecombineerd is het echt tof!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...