vrijdag 2 november 2018

digitale patronenuitdaging, update 3

Het is alweer november, hoogste tijd voor een update van de digitale patronen uitdaging!

Hoe gaat het bij jullie? 
Is het mijn gevoel, of klopt het dat ik niet zoveel voorbij heb zien komen afgelopen 2 weken?

Zelf heb ik 2 digitale patronen gebruikt in de laatste helft van oktober, een rokje voor mezelf en een winterjas voor dochterlief. Hiermee komt mijn teller alweer op 7/8.


1.  Cicero van Sofilantjes , sommigen wilden het niet geloven dat ik die nog nooit genaaid had... maar toch heus, voor de eerste keer naaide ik dit toffe vest voor onze middelste knul
2. Impala rokje, ik deed mee aan de test voor dit patroon en naaide 2 versies voor onze dochter
3. Cozy wrap cardigan van Halla patterns, een vestje voor mezelf voor de koudere dagen.
4. Lykka jurk van Mamili voor mezelf, niet helemaal tevreden, maar voor een eerste versie prima
5. boxer van Sannalin, een origineel kado voor opa die er heel blij mee was!
6. Gilda rokje, rokje voor mezelf van joggjeans. Echt mijn favo rokje op dit moment!
7. Lova winterjas voor dochterlief, een enorme klus, maar zo dankbaar omdat het elke dag gedragen wordt. 


Jullie doen allemaal mee:
Marieke 7/8
Jos 1/8
Inge Wijnands
Claudia
Christa
Kreatita 3/8
Hanneke van Studio tiktak
Rebecca
Angelique van Mierlo
Cindy van Miss Maakt
Delphine 4/7
Sonja van Sewing a la carte
Joyce
Cael Sewing 4/7
https://motherfromgirlandboy.wordpress.com/
Corina
Jacqueline
Mia Ducatteeuw (4 patronen tot kerst)
Nienke Borgers
Brigitte van Slooten
Noah Ygosse
Wonen InRilland
Esther de Boer
Annet Faasen
Angelique Wildering
Tialda
Henrike de Vries
Roelfina Staats
Neeltje van Stofgoed
Alma Kool
Corina (maar pas na haar verhuizing!)
Linda
Marlijn
Mirjam Jansen
Bianca
Petra van Weerdenburg
sew cucio 3/8
Anne Filden
Modevakschool Studio Zacht Breda
Simone Trampe
Rebecca van de Vaart
Chynthia Willems
Elske Reitsema
Linda
Haysha
Karin
Femminde 1/7

Mocht je nou willen dat ik de lijst van wat jij gemaakt hebt, up to date houd, laat dan even in een reactie achter hoeveel patronen je al gebruikt hebt en wat je target is. 
Mijn target zijn 8 patronen en ik heb er 7 gebruikt, dus 7/8 .

Geniet van het naaien!

12 opmerkingen:

  1. Wauw! Ik zit aan 5/7 waarvan de laatste een groot werk was (ik probeer volgende week foto's te nemen) nu moet mijn machine op onderhoud dus ideaal om wat patroontjes te plakken en knippen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed bezig!! Ik sta nu officieel op 6/7, maar heb nog een paar dingen liggen waar ik nog een foto van wil maken ��

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed bezig!! Ik sta nu officieel op 6/7, maar heb nog een paar dingen liggen waar ik nog een foto van wil maken ��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker bezig. Ik heb het zo druk met andere dingen dat ik de afgelopen maand mijn naaimachine niet eens aangeraakt heb ��

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel grappig net voordat je dit postte heb ik foto's gemaakt. Helaas geen aan foto's maar je krijgt een idee.
    Wat een super jas heb je trouwens gemaakt voor je dochter!! Een hele klus maar nu kan je er elke dag van genieten.
    Ik heb ondertussen trouwens mijn digitale uitdaging gehaald 7/7 gemaakt. Maar ik maak er in ieder geval nog eentje. Een Nivalis voor mijzelf.
    Fijn weekend!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij gaat als een speer! Bij mij staat de teller nu op 2/8 (terwijl ik zelf, samen met jou, de veroorzaker ben van deze uitdaging). Helaas gooit de gezondheid wat roet in het eten hier, waardoor ik niet lekker door kan werken. Nummer 3, 4 en 5 zijn wel onderweg in ieder geval (bralette, trui en vest), daar kan ik steeds in kleine stukjes aan werken. De 8/8 voor het einde van het jaar gaat zeker lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik tel er al 9 bij de hashtag. 7 daarvan niet eerder gemaakt. 2 heel lang geleden. En nu bezig met 10 en 11 ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ik heb geen target. Dacht dat t voor iedereen 8 was. Die heb ik dus al gehaald. Zoveel mogelijk nieuwe patronen gebruiken.

      Verwijderen
  8. Wauw, dat gaat goed zeg. Ik dacht dat ik geen digitale patronen had, maar bij interne verhuizingen van van alles en nog wat op naaigebied, ben ik er toch een paar (uitgeprint en al 😳) tegengekomen... dus... volgende keer hoop ik ook mee te doen

    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik sta op 4 van de 8 (op de blog tenminste). In november zijn er ook al weer 2 genaaid, maar nog niet geblogd. Dus nog 2 projecten in december (en het laatste restje van november).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Netjes, met de blog die vandaag online gekomen is zit ik inmiddels op 7 van de 7! Yeah, missie volbracht! (Eigenlijk zit ik er al overheen (10x), maar sommige blogjes/patroontjes kunnen nog niet online dus die heb ik nog niet meegeteld).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zit aan 6 van de ik weet niet hoeveel er dit jaar zullen gemaakt worden.
    Daarvan verschenen er al 2 op instagram @piece.unique.bags.
    Ik begon te tellen in oktober. Tassen die niet op instagram verschijnen, tellen die ook mee? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...