zondag 20 januari 2019

Afrikaanse dieren Cicero

Toen bleek dat de oudste voorlopig nog geen truien kon gaan dragen, moest er nog een vest komen. Ik koos heel lui, last minute naaien hè ;) , voor hetzelfde patroon als het sterrenvest. 

Hij koos zelf deze lekker Afrikaanse dieren joggingstof. Stoere print en lekker zacht, wat wil je nog meer. 


Best heel tevreden hoe de print doorloopt. 
Ik naaide dit vest overigens nog eind december vorig jaar, bloggen ligt nog iets achter, maar ik ben bijna bij geloof ik.

Patroon: Cicero

7 opmerkingen:

  1. Deze is ook mooi! Heerlijk dat de jongens stoffen kiezen die ze zelf echt mooi vinden. Vest nr. 3 wordt ook vast heel mooi, of is die inmiddels ook klaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stof!
    Gaat vast met veel plezier gedragen worden dit vest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut, hij wisselt nu al 6 weken 2 vesten af, maar deze is het lekkerste warm dus zodra hij weer uit de was is, gaat deze aan. Maar nummer 3 is in de maak.

      Verwijderen
  3. Heerlijk vest en een erg mooie stof😍 (en patronen kiezen die je toch al kant en klaar getekend hebt liggen is niks mis mee hoor😊. Doe ik ook regelmatig😅)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, never change a winning plan.... toch voor vest nr 3 heb ik wat veranderd... nu hopen dat het ook goed gaat zijn.

      Verwijderen
    2. Ben benieuwd naar wat je hebt aangepast. Komt vast binnenkort een nieuwe blog over😊

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...