dinsdag 15 januari 2019

Me-time

Deze jurk maakte ik op kerstochtend. Misschien niet het meest logische moment, maar wanneer je jongste schatje aan het logeren is, de overige schatten met z'n 3 lekker bezig zijn en je al 2 weken alleen maar aan het zorgen bent geweest, is het voor mij zo fijn om me terug te trekken in mijn atelier. Toen mijn ouders met de jongste begin van de middag aankwamen, had ik een mooie nieuwe jurk aan!

NIvalis Avalana dark navy flowers

Toen ik deze stoffen binnen kreeg had ik direct deze combi in mijn hoofd. Ben er super blij mee. Foto is niet geweldig, iets met veel te weinig slaap ;) .

De kousen die ik draag zijn eigenlijk perfect matchend, maar op de foto lijkt het mega te vloeken. Heel vaag.

Als patroon heb ik de nivalis als basis gebruikt en de rok enorm versmald. Ben er super blij mee!


12 opmerkingen:

  1. Leuk hoor!! En oh ja de Nivalis, die ligt hier ook al tijden geknipt... Maar die tijd he? Ooit komt hij af. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uiteindelijk is het echt een snelle naaijurk. Volgens mij had jij laatst een veel tijdrovender project met al dat ondergoed :).

      Verwijderen
    2. Haha ja! Mijn nivalis ligt ook ergens en ii volgens mij al half af... Maar ik heb nogal veel stapeltjes met halve kleding...

      Verwijderen
  2. ik liet het op instagram al weten, maar ik ben echt fan van deze jurk, de kleurtjes komen totaal niet in mijn kast voor maar bij jou vind ik ze super goed passen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk draagbare jurk! Deze kleurtjes had ik eigenlijk ook niet, maar was er direct verliefd op.

      Verwijderen
  3. Ik vind de variant met de minder wijde rok eerlijk gezegd mooier staan. Vaker maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. tx! Nu er ook ruim 7 kilo af is, durf ik ook een strakkere rok te dragen :). Ga hem absoluut vaker maken!

      Verwijderen
  4. Even tijd voor jezelf om de jurk te maken en daarna lang plezier van een jurk in prachtige kleuren en die volgens mij ook heerlijk zit! Win win!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje, wat staat deze jurk (met smaller rokdeel) je ontzettend goed zeg😍! En wat een gave stoffen combinatie! Het staat al in je webshop dat deze stoffen (waar ik direct verliefd op was) goed combineren, maar ik kon er geen voorstelling van maken en had ik mijn twijfels. Nu ik hem zie zijn mijn twijfels als sneeuw voor de zon verdwenen, echt mooi😊.
    Ook erg leuk hoe je de combi gebruikt hebt met de onderkant van de mouwen enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja wilde die dandelions toch nog ergens terug laten komen en ik houd er wel van als de mouwen zo zijn. Heb nu deze foto ook in de webshop bij de stoffen geplaatst. Kan me voorstellen dat het moeilijk is een voorstelling er anders van te maken.

      Verwijderen
  6. Prachtig! Zowel de snit als het stofje op zich! Staat je super leuk trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...