maandag 21 januari 2019

Nog wat stof over

Heel bewust had ik wat meer Afrikaanse dieren joggingstof.... want onze middelste is een enorme dierenvriend en hij vond de stof vanaf het moment dat hij binnen was al te gaaf.

Afrikaanse dieren Semper

Dus vooruit ik naaide voor hem nog een Semper met aangepaste kraag. 
Dit keer wel met mouwboorden, vind ik toch precies mooier! Ik vergat alleen de mouwen iets in te korten (vorige keer had ik ze iets verlengd ;). Dus nu zijn de mouwen aan de lange kant. Zoonlief vindt het heel fijn.... ik irriteer me soms door het continu kwijt zijn van zijn handen ;). 

SnapPap label

Uiteraard vergat ik dit keer geen SnapPap label nadat hij mij uitgelegd had dat het voor hem ook functioneel is.... dan weet hij snel wat de voorkant van de trui is.

Dit was dan echt het allerlaatste kledingstuk wat ik in 2018 genaaid heb.


Patroon: Semper

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...