dinsdag 9 juni 2020

Oh dat is echt voor grote meiden mama!

Dat was de reactie toen dochterlief de Gloria top van Emma en Mona zag die ik voor haar naaide vanavond. Denk daar ook nog even een big smile bij van oor tot oor en dan weet je zo ongeveer hoe haar reactie was. Ik moest nog even snel een topje naaien voor op het rokje wat ik onlangs naaide. Dat patroon komt morgen uit..... dus kom morgen ook even hier langs om het geheel te zien! 
Het is echt een heel tof patroon, en ook nog eens gratis te downloaden. Maar goed, nu dus deze top, overigens ook een gratis patroontje.

Gloria top, Emma en Mona

Super snel genaaid. Ik was eigenlijk te lui om mijn coverlock met rood in te rijgen. Dus ik naaide de top, op de zijnaden na, gewoon op de naaimachine met seraflex garen. Echt zulk fijn stretchy garen is dat! Eigenlijk heb je gewoon geen coverlock meer nodig!
Ben benieuwd naar de pasvorm.  Dochterlief was niet lekker en wilde niet passen en gewoon naar bed. 

Gloria top, Emma en Mona

In het achterpand is een elastiek bevestigd. Ben benieuwd morgen!

9 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja hè, ik was ook echt positief verrast! Echt blij met de tip die ik in de testgroep kreeg :).

      Verwijderen
  2. Ziet er mooi uit. Ik ben ook benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dochterlief vindt hem heerlijk zitten, maar hij mocht wel iets korter vond ze ;).

      Verwijderen
  3. Leuk, zo'n 'grote meiden' top🤩! Zijn jullie tevreden over de pasvorm?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel leuk!
    En die big smile ... daar doe je het voor, hè?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohja echt zo'n smelt moment.... denk dat ik ook maar eens een echt topje voor haar ga naaien... je weet wel zo'n "hemd" topje met blote buik.. "voor echt grote meiden, maar in mijn klas hebben al heel veel meisjes zo'n speciaal hemdje hoor" ;).

      Verwijderen
  5. Heel mooi. Dat naaigaren moet ik ook eens uittesten dan want een coverlock heb ik nog niet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...