dinsdag 2 juni 2020

Dat was mei

Wat heb ik heerlijk genaaid afgelopen maand! 



Ik probeerde echt weer tijd voor mezelf vrij te maken, vaak worden dat toch de avonduren. Het blijft zoeken naar een balans, soms wil ik zo graag naaien, maar ben ik eigenlijk te moe.... en dat werkt niet zo goed ;). 

Ik naaide deze maand :
voor de jongste: 1 rokje, 2 bolero's, 1 pyjama en 1 t-shirt
voor de middelste: oh oeps helemaal niets
voor de oudste: 1 t-shirt, 2 korte pyjama broeken
voor manlief: 1 t-shirt en een mondkapje
voor mezelf: 1 rokje, 5 onderbroeken, 1 shirt en 3 jurken

Ohja en op moederdag ruimde ik mijn stoffenkast grondig op, koste flink wat tijd, maar ik ben er zo blij mee, geeft zoveel meer overzicht en inspiratie!

Heb jij ook lekker genaaid in mei?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...