zondag 31 mei 2020

Amanda dress, toch geen pyjama geworden

Ik twijfelde zo toen ik een passessie deed terwijl ik deze jurk aan het naaien was. 
Wellicht was het ook het stofje wat ik gekozen had, dat lag er nog van de polo die ik voor dochterlief laatst maakte. Ze wilde eigenlijk een cirkeljurk dus er was heel wat stof over, prima dus voor testjurk voor mij.

halslijn Amanda Halla patterns

De halslijn vond ik direct prachtig, maar het model van de jurk liet te wensen over... dacht ik.
Uiteindelijk nam ik de jurk heel wat centimeters in en....


halslijn Amanda Halla patterns

Ik ben er helemaal blij mee! 

Patroon: Amanda dress Halla patterns (nu nog 30% korting op alle patronen zag ik net!)
Stof: rode blaadjes gecombineerd met de uni rode tricot beide uit de webshop.

4 opmerkingen:

  1. Erg leuke jurk, met een mooie halslijn🤩

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he? Ik ben ook echt weg van die halslijn!

      Verwijderen
    2. En steeds als ik denk dat ik nu écht wel genoeg patronen heb, zie ik zoiets voorbij komen... and I just can't help myself🙈

      Verwijderen
    3. 😂😂 nu gewoon zorgen dat je deze niet laat liggen en snel gaat maken. Super snelle naai en super halslijn.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...