vrijdag 1 mei 2020

Dag april, wat was je mooi

April naaidates met mezelf

April, de maand waarin ik besloot om als de kinderen gaan gamen, dat ik ook mag gaan gamen.... in mijn atelier, met mijn stofjes, achter de naaimachine.
De eerste 3 weken heb ik dat ook veelvuldig gedaan. De laatste 1,5 week ging het iets minder met mijn gezondheid, nee geen corona hoor, en was er weinig energie en belandde ik iets vaker lekker met een boek in de hangmat. Want elke dag even tijd voor mezelf en rust aan mijn hoofd heb ik wel nodig. Daar blijf ik een gezelliger mens door en kan ik blijven genieten van deze bijzondere periode waarin we zoveel op elkaar aangewezen zijn, 24/7 bij elkaar zijn. 

Hoe doe jij dat nu, heb je tijd voor jezelf, je hobby's, even rust aan je hoofd? 
Of heb je juist teveel rust en tijd en hoe ga je daarmee om?
Houd jij het jaar overzicht nog bij?

Zoek je de pdf nog naar dit overzicht, klik dan hier. 

3 opmerkingen:

  1. Hier nog iemand die elke dag tijd voor haar zelf nodig heeft. Sochtends als ze (pubers) nog op bed liggen heb ik stille tijd om in mijn bijbel te lezen. Dit stukje bezinning geeft mij energie voor de rest van de dag. S avonds doen ze hier ook vaak zelf wat en kruip ik achter m’n naaimachine. Daar laad ik helemaal van op. Als je dat weet kun je vol tegen andere dingen zoals bv huishouden aan gaan. Je hebt dan een beloning in het vooruitzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel verstandig Marieke, fijn dat je dit zo kunt doen om je af en toe terug te trekken in je atelier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat doe je super goed: elke dag lekker tijd voor jezelf, heel belangrijk! Ik denk dat iedereen dat zou moeten doen😊

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...