woensdag 20 mei 2020

Veel te lang getwijfeld

De Doris van Misusu.... 
Ik vond hem geweldig, maar twijfelde zo erg of hij mij wel zou staan..... 
Tot laatst in de FB groep naaien met PDF patronen een SAL was en daar zat de Doris ook bij.
Ik ging dus eindelijk eens aan de slag en weet je.... het is een super snelle naai en een mega comfortabel rokje!!

Doris Misusu

En ja, je ziet hier precies de toffe tailleband niet... en mijn hoofd werd niet mee gefotografeerd door dochterlief... maar wel de Doris en de proefversie van de Madeleine van Halla patterns.

2 opmerkingen:

  1. Super tof rokje, leuk met die schuine zijnaden🤩. Eerst nog wat stofjes verwerken die al véél te lang in mijn kast liggen, daarna volgt zeker dit patroon, lijkt me zo heerlijk comfortabel😊.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...