donderdag 7 mei 2020

Restverwerking

Soms heb je een win win situatie. Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar mijn restjes bak puilt uit. Iets met niets weg kunnen gooien werkt natuurlijk ook niet echt mee.

Maar ik had nog een paar onderbroeken nodig en dus zijn er 2 lapjes helemaal op gegaan. Moest zelfs wat effen tricot erbij pakken om hele onderbroeken te kunnen maken.
primrose bellasunshine design

Ik werkte de been opengingen en taille weer af met tricot biaisband en stikte uiteraard alles met Seraflex. Echt geweldig garen is dat, maar dat schreef ik natuurlijk al eerder.
Patroon: primrose van Bella sunshinedesign
  • Love
  •  Save 
    Write a comment...


    1 opmerking:

    1. Ik vind ze prachtig geworden, en vind het knap dat je onderbroeken kunt maken zeg!

      BeantwoordenVerwijderen

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...