woensdag 13 mei 2020

Chill mam!

Onze oudste knul werd een paar dagen geleden 13. 
Zijn verjaardagskado had hij al gekregen in de eerste week dat de kinderen thuis kwamen te zitten, maar toch hebben wij hem op de dag zelf natuurlijk nog verwend met wat kleinigheidjes.
Hij heeft zelfs getrakteerd op de thuisschool met spiesjes met fruit, spekjes, worst, augurk, komkommer en tomaat ;) .

t-shirt


Ik maakte voor hem dit shirt. 
De zeefdrukset van Bobbinhood kwam weer eens uit de kast. 
Elke keer denk ik weer "wat is dit leuk en wat gaat het snel, moet ik vaker doen". 
Ik sneed toen dus gelijk ook maar een patroon voor manlief uit... dat resultaat zien jullie snel.

Voor het t-shirt gebruikte ik het Regem patroon, wijdte 152 en lengte 164 ++++ heel wat cm (dacht zo uit mijn hoofd 7cm extra) . Tja mijn kleine schatje is bijna net zo groot als ik.

2 opmerkingen:

  1. Super cool shirt🤩😎! Is zoonlief vast helemaal blij mee.
    En natuurlijk nog van harte gefeliciteerd🎉🎊🎈🎁

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...