donderdag 23 september 2021

en toen ik toch bezig was

 ook gelijk nog maar even een t-shirt erbij genaaid. 


t-shirt Ottobre

Patroon lag al klaar van een t-shirt dat ik voor de zomervakantie naaide. Ik dacht dus even snel terug te zoeken in mijn blog welk patroon het precies was en zo kwam ik erachter dat ik de eerste versie gewoon vergeten ben te bloggen! Dus bij deze versie 1: 



t-shirt Ottobre

Helaas weet ik niet precies meer uit welke Ottobre dit patroon komt. Ik heb hem een paar maanden geleden uitgezocht zodat ik kon oefenen met de biesgeleider op mijn coverlock. Dat werkt echt als een tierelier! 

Beide stofjes komen uit de voorraad kast, die moet echt hoognodig leger genaaid worden ;). Dat herkennen jullie vast wel..... toch?

Dit was niet mijn laatste naaisel zo op de vooravond van het kamp.... want natuurlijk is er de laatste avond een bonte avond waarop de kinderen in hele mooie  kleren mogen verschijnen..... uiteraard had dochterlief daar zo haar wensen over. Maar vanavond is pas de bonte avond en dus moeten jullie wachten tot morgen voordat jullie haar keuze mogen zien! Tot morgen! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...