woensdag 15 september 2021

Color Love

 In februari schreef ik al over deze quilt, ik was toen druk bezig met al het free motion quilt werk, super spannend, leerzaam en leuk! Maar de dag na deze blogpost brak mijn voetje.... en toen heb ik maanden moeten wachten op een nieuwe en was mijn drive om de quilt af te maken een beetje zoek.

Tijdens mijn zomerverlof had ik mezelf 1 doel gesteld, deze quilt afmaken. Hij hangt nu in de woonkamer, ik ben er echt zo blij mee en stiekem ook best trots op mijn fm werk.... Slechts 1 keer eerder had ik op de kerstloper wat freemotion quilting gedaan, maar dat valt in het niet bij deze quilt vind ik.

Color Love quilt

Heerlijk werk om te doen en te ervaren wat de verschillende patronen en manieren van doorquilten voor effect hebben.


2 opmerkingen:

  1. Jeutje Marieke... wat is deze prachtig geworden zeg๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜! Hier hoef je echt niet stiekem trots op te zijn hoor, hier mag de hele wereld van weten dat je er zelf trots op bent๐Ÿ˜ƒ. Petje af hoor๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...