donderdag 10 maart 2022

Eindelijk weer tijd en energie om te bloggen

Er is veel gebeurd in de afgelopen maanden hier in huis, maar gelukkig heeft het normale leven zich weer herpakt en heb ik ook weer tijd om te naaien :).

Deze leuke jurk, een Svenja, naaide ik voor mezelf van een coupon en met wat gepuzzel heb ik ook nog een jurk voor onze jongste eruit gekregen. Extra leuk is dat altijd als de stof tot de laatste snipper opgaat.



Het is een heerlijke zachte sweatstof, gecombineerd met een Eike sweat uit de webshop. 
Ik maakte er ook gelijk een bijpassende legging bij, maar die ben ik vergeten op de foto te zetten. Jullie moeten me maar geloven ;).

De achtergrond kleur is overigens petrol. Ik ben er echt heel erg blij mee!




2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...