donderdag 24 maart 2022

Boxers la maison Victor

 Het boxer patroon van la maison Victor editie 2 van 2019 is hier echt favoriet en ideaal voor restantjes stof en zo gemaakt. Ik kies altijd voor een heel zacht taille elastiek, er is best wat keus in mijn webshop. Deze keer gebruikte ik gewoon de uni variant van 2,5cm. 


Nieuwe maat, nieuw testexemplaar voordat er productie gedraaid wordt ;).



Direct goed gekeurd, dus een stapel restjes uit de kast gehaald.
Altijd handig als je hetzelfde garen kan gebruiken en elastiek.... naait lekker door.


Voorlopig kan hij weer even vooruit.

Naai jij al je eigen ondergoed? 

2 opmerkingen:

  1. Heb het voor mijn dochter heel lang gedaan. Ik zoek al heel lang een hipsterpatroon voor volwassen meiden/dames. Iemand een tip?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas heb ik geen tip.. voor mezelf een mijn dochter gebruik ik het patroon van Bellasunshine, zeer tevreden over, maar dat is geen hipster. Ben ook benieuwd welk patroon, want kan me zo voorstellen dat dochterlief dat in de toekomst ook nog wel gaat willen.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...